23/3/11

Αυτό σημαίνει ευθύνη.

Ευθύνη σημαίνει ότι σηκώνω το βάρος της δικής μου ύπαρξης για να τη σώσω και συνάμα να την απελευθερώσω από την επίθεση της φθοράς. Ευθύνη σημαίνει ότι αναγνωρίζω το κακό που προκαλεί η ύπαρξή μου στον κόσμο, στο βαθμό που μοιάζει με αυτό που ήμουν χθες, και διαφέρει με αυτό που οφείλω να είμαι αύριο. Ευθύνη σημαίνει να αλλάξω αυτό που ήμουν χθες.
Ευθύνη σημαίνει να γνωρίζω ότι τίποτα δεν θα αλλάξει γύρω μου αν δεν αλλάξω εγώ πρώτα.
Ευθύνη σημαίνει να μην αφήσω να αγγίξει πουθενά το χέρι μου αν πρώτα δεν το ‘χω καθαρίσει. Να μην αγγίξει μήτε το παιδί μου, μήτε το φίλο, μήτε τη γυναίκα που αγαπώ. Κοντολογίς, να μην επιχειρήσω ποτέ να αλλάξω τον κόσμο αν πρώτα δεν έχω κολυμπήσει μέσα στο αίμα μου. Αν πρώτα δεν έχω περπατήσει πάνω στο ερείπιά μου.
Αυτό σημαίνει ευθύνη Nίκο Καζαντζάκη.

Με σεβασμό.
Δ.Α.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

πολύ θα ήθελα να μάθω πόσοι άνθρωποι ξέρουν τη σημαίνει ευθύνη και αν την ξέρουν πόσοι αλήθεια την εφαρμόζουν συνχαρητηρια κ. Αλυκάκο για την ωραία γραφή σας